Direktlänk till inlägg 20 december 2013

En smart sak..

Av TigerMamman - 20 december 2013 04:13

En smart sak är när man ställer saker som ska upp på andra våning MITT i trappen istället för i kanten där de glöms bort och bara samlar damm tills jag en gång i halvåret får et PMS-ryck och sorterar allt som då är totalt inaktuellt. Dock låter jag bli att lägga påsar med korv där.

Undrar förresten varför jag inte har någon stavningskontroll. Folk ser ju hur ilal jag stavar nu vilket jag inte gjorde förr. Jag var skitduktig på att stava. Ingen dyslexi här inte, inte för att det är nåt fel på det men det är lite som att halta fast man inte är halt. Ologiskt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TigerMamman - 21 december 2013 03:17

Det är verkligen fullt ös just nu. Jag sover inte längre. Är inne på mitt andra dygn utan sömn nu.Varför? För att slipap tänka. Jag ÄR lycklig. Men det finns bitar av mitt liv som är tunga.Att behöva ha tenktalerna ute HELA tiden för att kolla av Js ...

Av TigerMamman - 21 december 2013 03:06

Varför verkar så mycket gå ut på att se så smal ut som möjligt? Kläder ska dölja valkar, framhäva ens bästa sidor osv. Och är man någon som inte följer strömmen så blir man uttittad för att man antingen visar hur stor/fet mage man har, vilka valkar ...

Av TigerMamman - 20 december 2013 04:17

Julgranar..Nåt/några år hade jag rosa gran. En från Rusta om jag inte minns fel.Jag vill ha en blp och en i silver men med tanke på att de inte är gratis så avstår jag till förmån för den rosa jag har vars fot gått sönder.Förra året hade vi grön gran...

Av TigerMamman - 20 december 2013 04:11

Undrar vad det var för innehåll i påsen jag fann i min handväska (resväska som en del kallar den, jag nöjer mig med kontor/överlevnadsväska för jag kan klara mig en månad på en öde ö bara jag har med mig den) ?De kan ha varit korv från förra gången v...

Av TigerMamman - 20 december 2013 04:09

Vad är oddsen för att man köper ett smart barnvagnslås med vajer och lyckas slinta när man ska ändra koden och sen inte får upp det hur många gånger man än testar all kombinationer som finns flera gånger? ...

Ovido - Quiz & Flashcards